Menu

24/7 service

Bewoners en vastgoedgebruikers kunnen altijd op ons rekenen voor onderhoud dat om directe actie vraagt, 24 uur per dag, zeven dagen in de week.

24/7 service

Bewoners en vastgoedgebruikers kunnen altijd op ons rekenen voor onderhoud dat om directe actie vraagt, 24 uur per dag, zeven dagen in de week.

Aanpak

Sommige reparaties kunnen nou eenmaal niet wachten. Om die reden zijn wij dag en nacht bereikbaar voor schademeldingen, ook in de weekenden en tijdens feestdagen.

Onze 24-uurs service voorziet in alle (natura) schadeherstel werkzaamheden waardoor vastgoed weer zo snel mogelijk in goede staat verkeerd. Wij zijn zeer snel ter plaatse en zorgen voor een goede afstemming met onder meer de gebruikers, verzekeraars, overheden en expertisebureaus. 

  • criminal.svgInbraakschade
  • raindrop.svgWaterschade
  • fire.svgBrandschade
  • rain.svgStormschade
  • filter.svgSanering
  • battery.svgLekdetectie
  • key-line.svgSleutelservice

Wij garanderen

 
  • ​Direct contact
  • Vlotte aanname en afhandeling
  • Hoge kwaliteit in dienstverlening
  • Kwaliteitscontroles dmv steekproeven
Wij nemen binnen twee uur telefonisch contact op en voeren de werkzaamheden binnen de gestelde termijn zo efficiënt mogelijk uit. Helemaal volgens afspraak.

Experts

Bram Kabouw

Bedrijfsleider

mail

Renee Snoek

Projectleider

mail

Frank Martijnse

Projectleider

mail

Cases

Merin

Planmatig gevelonderhoud en 24/7 bouwkundige dienstverlening

View more

Merin

Planmatig gevelonderhoud en 24/7 bouwkundige dienstverlening

  • help_outlineAanleiding
    Merin verhuurt kantoor- en bedrijfsruimte in 175 eigen gebouwen in heel Nederland en heeft vijf kantoren in Amsterdam, Apeldoorn, Capelle aan den IJssel, Eindhoven en Zoetermeer. Merin heeft de ambitie om het meest klantvriendelijke vastgoedbedrijf van Nederland te zijn. Voor hen staat huurderstevredenheid absoluut op nummer 1. Vanwege onze goede resultaten op dit gebied kozen zij ons als hoofdaannemer voor het planmatig onderhoud en de 24/7 dienstverlening voor de Haagse en Rotterdamse portefeuille.
  • assignmentAanpak
    In totaal gaat het om 40 gebouwen waar wij reguliere storingsopdrachten en 24/7 meldingen van binnenkrijgen. De opdrachten zijn zeer divers en variëren van glasherstel tot het vervangen van plafondplaten en van schilderwerk tot vloerreparatie. Merin stuurt niet alleen op technische kwaliteit, maar ook op de tevredenheid van haar huurders over de uitvoering. Via de NPS (Net Promotor Score) worden deze resultaten gemeten. Om Merin hier optimaal in te ondersteunen worden ook buiten reguliere werktijden meldingen door onszelf opgepakt en uitgevoerd.
  • doneResultaat
    Goed en snel onderhoud is voor Merin een cruciale factor om hun ambitie te realiseren. In Kloet hebben ze daarvoor de juiste partner gevonden omdat wij de organisatie en de cliënten betrekken bij het onderhoud en zo goed weten in te spelen op de wensen en behoeften.
Menu